به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران ، از جمله اهداف نظام تصمیم گیری مشارکت محور که در شیوه نامه بیان شده عبارتند از:
- جلب مشارکت و استفاده بهینه از نظرات و تجربیات ذینفعان و صاحبنظران در حل مسائل و مشکلات و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به جامعه هدف
- تقویت روحیه هم فکری، احساس مسئولیت ، همکاری و توسعه ی فعالیت های گروهی
- تمرکز زدایی و توجه به تفاوت های فرهنگی و اجتماعی در تصمیم گیری ها
در این شیوه نامه ساختار بدنه نظام تصمیم گیری مشارکت محور لایه های زیر را در بر می گیرد:
- شورای مدرسه (لایه اول)
- شورای اداره آموزش و پرورش استثنایی استان (لایه دوم)
- شورای روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی (لایه سوم – مجازی و درقالب ویدئوکنفرانس)
- شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور
این شیوه نامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.
انتهای پیام/
https://www.moallemaniran.ir/?p=436
نظرات